ترخیص کالا

آموزش صادرات، آموزش واردات، ترخیص کالا، خدمات صادرات و واردات، سایت های بازرگانی داخلی و بین المللی

ترخیص کالا

آموزش صادرات، آموزش واردات، ترخیص کالا، خدمات صادرات و واردات، سایت های بازرگانی داخلی و بین المللی

انواع بیمه صادراتی

بحث صادرات و واردات کالا جز مهمترین مسایل اقتصادی هر کشور می باشد. زیرا تاثیری مهم و مستقیم بر اقتصاد هر کشور دارد. به همین دلیل همه کشورها اقدام به برگزاری کلاسهای آموزش صادرات و واردات کالا کرده اند.

با این کار میزان اشتباه یا خطر در انجام این امر، تا حد چشم گیری کاهش یافته است. اگر در زمان صادرات یا واردات کالا، اشتباه یا کوتاهی در نحوه صحیص کارها به وجود آید، ضررهای جبران ناپذیر هم برای تاجر و هم برای کشور در پی دارد.

گاهی اوقات تاجر تمامی مراحل صادرات و واردات کالا را به طور صحیح و قانونی انجام می دهد، اما در زمان حمل کالا، اتفاق ناخوشایندی برای محصول رخ می دهد.

اتفاقاتی مانند از بین رفتن محصول، یا اجازه وارد شدن کالا به کشور مقصد داده نمی شود، یا … . بنابراین یکی از مهمترین کارهایی که تاجر باید در زمان معین انجام دهد، بیمه کردن محصول می باشد.

برای صادرات کالا بیمه نامه های متعددی وجود دارد. با آگاهی از این بیمه نامه ها می توانید بهترین و مناسب ترین بیمه را برای کالای خودتان انتخاب کنید.

قطعا با بیمه کردن کالاهای صادراتی، درصورت به وجود آمدن مشکل برای محصولات، پیامدهای ناخوشایند مالی به شدت کاهش پیدا می کند.

مطالعه بیشتر: ترخیص کالا

انواع بیمه نامه های صادراتی

  • بیمه نامه کل گردش صادرات
  • بیمه نامه خاص صادرات
  • بیمه بلاثر شدن قرارداد صادراتی
  • بیمه نامه سرمایه گذاری
  • بیمه نامه صدور خدمات فنی و مهندسی

source:  انواع بیمه صادراتی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد